مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-08سياسي

کمبود 20 درصدی کارشناس در شهرداری های استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به کمبود 20 درصدی کارشناس در شهرداری های استان، گفت: یک هزار و 500 پست سازمانی در شهرداری های استان خالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در نشست مسائل شهرداری های استان سمنان که به صورت ویدئوکنفرانسی به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه شهرداری های استان سمنان در حال حاضر با کمبود 20 درصدی نیروی کارشناسی و متخصص روبرو هستند، بیان کرد: سه هزار و 200 نیروی قراردادی، شرکتی و کارگری در شهرداری های استان سمنان مشغول به فعالیت هستند.

وی درباره کمبود نیروهای کارشناسی و متخصص در بدنه شهرداری های استان سمنان، افزود: بلا تصدی بودن یک هزار و 500 پست سازمانی در این مجموعه ها نیاز مند توجه بیشتر مسئولان است.

معاون استاندار سمنان افزود: با وجود تعدد وظایف و تعهدات خدمتی، اما همچنان میزان دریافتی و حقوق و مزایایی شهرداران متناسب نیست که نیاز است تا پیگیری برای ترمیم این کمبود در دستور کار باشد و شاهد ارتقا سطح حقوق و مزایای شهرداران و پرسنل این مجموعه ها باشیم.

فخری با اشاره به ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری ها و ایجاد ثبات و آرامش استخدامی برای این قشر، بیان کرد: مجموعه سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور و مجموعه معاونت عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 20 درصدی کارشناس در شهرداری های استان سمنان

کمبود 20 درصدی کارشناس در شهرداری های استان سمنان