مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-08حوادث

ریزش آوار در کارگاه مترو خیابان 17 شهریور


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حادثه ریزش دیوار کارگاه مترو در خیابان 17 شهریور گفت: یک کارگر 35 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

- جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وقوع حادثه در کارگاه مترو بلوار قیام اظهار داشت: این حادثه ساعت 10:52 صبح امروز و به دلیل ریزش سقف تونل مترو در کارگاه ایستگاه 17 شهریور تقاطع بلوار قیام به وقوع پیوسته است.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی 3 دقیقه پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل حضور یافتند تا اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه دیدگان انجام دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه ریزش سقف کارگاه در محلی به وقوع پیوسته که قرار بوده مسیر خروج اضطراری باشد، گفت: متأسفانه یک کارگر 35 ساله در این حادثه زیر آوار مدفون شده بود که پس از خروج از زیر آوار تحویل نیروهای اورژانس داده شد ولی جان خود را به دلیل شدت جراحت از دست داد.

ملکی خاطرنشان کرد: به علت اینکه خاک منطقه سست و محل حادثه فرسوده بوده احتمال ریزش مجدد وجود داشت که آتش نشانان اقدامات لازم را جهت ایمنی محل انجام دادند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش آوار در کارگاه مترو خیابان 17 شهریور

ریزش آوار در کارگاه مترو خیابان 17 شهریور