مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-08سياسي

ابتکار: برجام ایده آل نبود؛ اما منفعت داشت / پسرم رفته آمریکا درس بخواند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا نشست بازخوانی حرکت دانشجویی تسخیر لانه جاسوسی با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و از اعضای تشکیلات دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر سفارت .

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برجام منفعت های بسیاری داشته، البته ایده آل نبود؛ اما براساس هوشمندی مذاکره کنندگان صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا نشست بازخوانی حرکت دانشجویی تسخیر لانه جاسوسی با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و از اعضای تشکیلات دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر سفارت آمریکا به صورت مجازی برگزار شد.

ابتکار در ابتدای این نشست گفت: 13 آبان نه فقط برای ایران و ما، بلکه معادلات بسیاری از کشور های دنیا معادلات را تحت تاثیر قرار می دهد، یعنی اتفاقی است که به تاریخ نپیوسته و تاثیرات خود را دارد، مثلا ترامپ دیوانه که پایان کارش است، بار ها از این موضوع به عنوان موضوعی که ناراحت شان کرده نام برده و این اقدام را دلیلی برای دشمنی با ایران می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: برجام ایده آل نبود؛ اما منفعت داشت / پسرم رفته آمریکا درس بخواند

ابتکار: برجام ایده آل نبود؛ اما منفعت داشت / پسرم رفته آمریکا درس بخواند