مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-08اقتصادي

سرنوشت «هفت تپه» در انتظار «پلی اکریل اصفهان»؟


نمی دانم وضعیت فعلی انتشار روزانه و حتی لحظه ای اخبار حول مساله خصوصی سازی و کارخانه هایی که روزگاری با قدرت و قوت کار می کردند و حالا تعطیلی شان حسابی توی ذوق می زند اتفاق خوبی است یا نه، - نمی دانم وضعیت فعلی انتشار روزانه و حتی لحظه ای اخبار حول مساله خصوصی سازی و کارخانه هایی که روزگاری با قدرت و قوت کار می کردند و حالا تعطیلی شان حسابی توی ذوق می زند اتفاق خوبی است یا نه، اما این را می دانم اگر این اخبار به معنی بازگشت به کار هزاران کارگر از کار بیکار شده و برچیده شدن فقر از سر سفره آنها و زن و بچه شان باشد، اتفاق مبارکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان در ادامه نوشت: این اسم ها را می شناسیم، هپکو اراک، ماشین سازی تبریز، کشت وصنعت مغان، کنتورسازی قزوین، کشت وصنعت نیشکر هفت تپه و .

اسم هایی که هر کدام یادآور روزهای تلخ و شیرینی هستند.

روزهای تلخ واگذاری های بی ضابطه این سرمایه های ملی به بهای اندک به عده ای سرمایه دار نااهل و اعتراض کارگران و روزهای شیرین رسیدگی به پرونده آن سرمایه داران و بازگشت سرمایه های ملی.

البته برای خوشحالی کردن خیلی زود به نظر می رسد.

ایران کشور بزرگی است و کم از این کارخانه ها و شرکت ها ندارد که سرمایه داری و خصوصی سازی بی ضابطه به جان آن افتاده و کارگران زیادی را بیکار کرده است، اصلا در همین چند مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت «هفت تپه» در انتظار «پلی اکریل اصفهان»؟

سرنوشت «هفت تپه» در انتظار «پلی اکریل اصفهان»؟