موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-08اجتماعي

ساختمانی قدیمی که مرکز بیرجندشناسی می شود


ساختمان درشکه خانه در بیرجند، ساختمان مخروبه ای بود که هیچ گونه بهره برداری از آن نمی شد، به همین دلیل با درایت و تدبیر شهرداری بیرجند در زمینه بهسازی فضاهای شهری، - ایسنا/خراسان جنوبی ساختمان درشکه خانه در بیرجند، ساختمان مخروبه ای بود که هیچ گونه بهره برداری از آن نمی شد، به همین دلیل با درایت و تدبیر شهرداری بیرجند در زمینه بهسازی فضاهای شهری، این مکان بازسازی و در حال حاضر به یکی از اماکن فاخر شهری تبدیل شده است.

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند، امروز یکشنبه 18 آبان به رسانه های گروهی گفت: این بنا که قدمت آن مربوط به زمان قاجار بوده، ثبت ملی شده است.

وی افزود: ساختمانی تحت عنوان درشکه خانه در مجاورت ارگ بهارستان و در بافت تاریخی بیرجند وجود داشت که تقریباً مخروبه شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاوید اظهار کرد: عملیات بهسازی این ساختمان از اوایل سال 97 آغاز شد که با هزینه کرد مبلغی معادل یک و نیم میلیارد تومان در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 100 درصدی دارد.

شهردار بیرجند یادآور شد: این ساختمان با قدمت زیاد، وضعیت نابسامانی داشت که با تلاش حوزه عمران شهرداری دارای هویت شده و با موضوع پرمحتوایی مانند مرکز بیرجند شناسی جان تازه ای می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمانی قدیمی که مرکز بیرجندشناسی می شود

ساختمانی قدیمی که مرکز بیرجندشناسی می شود