مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-08اجتماعي

بوستان محله ای شقایق در ملایر احداث می شود


با هدف توسعه فضای سبز شهری و مراکز تفرجگاهی و ایجاد نشاط برای شهروندان به ویژه در محلاتی که تراکم جمعیتی بالایی دارد، احداث بوستان محله ای شقایق را در شهرک ولیعصر(عج) در دستور کار قرار دادیم.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: با هدف توسعه فضای سبز شهری و مراکز تفرجگاهی و ایجاد نشاط برای شهروندان به ویژه در محلاتی که تراکم جمعیتی بالایی دارد، احداث بوستان محله ای شقایق را در شهرک ولیعصر(عج) در دستور کار قرار دادیم.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: امروزه طراحی و احداث بوستان های محله ای به عنوان بخشی از فضای سبز شهری، از موضوعات مهم در برنامه ریزی شهری است که علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنان محلات و خانواده ها، موجب افزایش مراودات اجتماعی و مکانی برای تعامل و ارتباط متقابل میان شهروندان است.

وی اظهار کرد: در همین راستا بوستان محله ای شقایق در فضایی به مساحت 18 هزار مترمربع و در چهار سطح که دارای اختلاف ارتفاع بوده و در بین سه بلوک E ,D ,N شهرک ولیعصر(عج) که دارای تراکم جمعیتی بالایی است، در حال اجراست.

بابایی با اشاره به اینکه ملایر، شهری است که یکی از بالاترین سرانه فضای سبز در غرب کشور را داراست اما توزیع آن در سطح شهر نامتوازن است، ادامه داد: با توجه به اینکه ایجاد فضای سبز تأثیر مستقیم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان محله ای شقایق در ملایر احداث می شود

بوستان محله ای شقایق در ملایر احداث می شود