مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-08سياسي

15 کارگر اخراجی هفت تپه به کار باز می گردند/تحقق وعده سه ماهه امام جمعه اهواز


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: این قول را گرفته ام که 15 نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه که اخراج شده بودند از فردا رسماً فعالیت دوباره خود را در این شرکت آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صبح امروز با حضور در میان تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته و صحبت با مسوولین و مدیران ذی ربط این قول را گرفته ام که 15 نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه که اخراج شده بودند از فردا رسماً فعالیت دوباره خود را در این شرکت آغاز کنند.

وی افزود: سه ماه پیش در جمع شما وعده کردم که اگر تا سه ماه دیگر اسدبیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خلع ید نشود در بین شما کارگران حضور پیدا خواهم کرد گرچه مراحلی از خلع ید پیش رفته است و در این زمینه با آیت الله رییسی و دیگر مسوولان کشوری دیدار داشته ام اما این کار هنوز به طور کامل صورت نگرفته است به همین خاطر به وعده خود عمل کردم و بین شما حضور یافتم.

  موسوی فر تاکید کرد:در این مدت سه ماهه مشکل پرداخت حقوق ها،پرداخت بیمه و بخشی دیگر از مطالبات شما را  پیگیری و حل کردیم و امروز مشکل اخراج 15 کارگر را برطرف کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 کارگر اخراجی هفت تپه به کار باز می گردند/تحقق وعده سه ماهه امام جمعه اهواز

15 کارگر اخراجی هفت تپه به کار باز می گردند/تحقق وعده سه ماهه امام جمعه اهواز