مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-08فرهنگي

اجرای 30 برنامه به مناسبت هفته ملی کتاب در همدان


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای بیش از 30 برنامه و 14 ویژه برنامه در هفته ملی کتاب خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای بیش از 30 برنامه و 14 ویژه برنامه در هفته ملی کتاب خبر داد.

مجید فروتن در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به علت شیوع کروناویروس برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بزرگداشت فعالان حوزه چاپ استان، آیین پایانی جایزه قلم هگمتانه، دیدار با نویسندگان، نقد، بررسی و تحلیل و بررسی کتاب، نشست کتابخوان و اختتامیه مسابقه کتابخوانی رضوی از برنامه های این هفته در همدان هستند.

وی ادامه داد: در این هفته 20 هزار عنوان کتاب به مراکز آموزشی و فرهنگی اهداء خواهد شد همچنین حمایت و خرید از کتاب های استان همدان به مبلغ 60 میلیون تومان و برگزاری نمایشگاهی از تازه های کتاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده هستند.

فروتن در ادامه درباره آیین اختتامیه قلم هگمتانه مطرح کرد: این برنامه نخستین دوره انتخاب کتاب سال استان است که با سه محور ادبیات، شعر و داستان، تاریخ و جغرافیا و دفاع مقدس فراخوان داده شد.

وی افزود: در نهایت 300 اثر به دبیرخانه قلم هگمتانه رسید که 170 عنوان به تهران برای داوری فرستاده شد و در آیین اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 برنامه به مناسبت هفته ملی کتاب در همدان

اجرای 30 برنامه به مناسبت هفته ملی کتاب در همدان