مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-08سياسي

مرمت عمارت «گلستان» خوب پیش می رود


مرمت عمارت بنای قدیمی «گلستان» از تیرماه سال گذشته آغاز شده و در این مدت روند کار مطلوب بوده است.

- ایسنا/همدان شهردار مریانج گفت: مرمت عمارت بنای قدیمی گلستان از تیرماه سال گذشته آغاز شده و در این مدت روند کار مطلوب بوده است.

محسن معصوم علیزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مرمت بنای قدیمی گلستان در مریانج، اظهار کرد: عمارت قدیمی گلستان در شهر مریانج با هدف حفاظت از بناهای تاریخی، ارزشمند و معماری هنرمندانه، توسط شهرداری تملک شده است.

وی ادامه داد: در نهایت مرمت این بنای قدیمی با مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر مریانج در بودجه عمرانی سال های 98 و 99 داخلی شهرداری مریانج صاحب ردیف شده و عملیات اجرایی آن سریع آغاز شد.

شهردار مریانج بیان کرد: این خانه تاریخی در دهه گذشته خالی از سکنه بوده و در این مدت دچار تخریب جزیی شده که نیاز به مرمت اساسی داشت و در نهایت با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان یک تیم از مرمت کاران زبده میراث فرهنگی مرمت این بنا را آغاز کردند.

وی با اشاره محوطه سازی حیاط این خانه تاریخی، افزود: در سال جاری بیشترین تمرکز ما در این پروژه فضاسازی محوطه حیاط این بنا بود و خوشبختانه توانستیم قسمت های دیگری از این حیاط که در اختیار مالکان دیگر بود را نیز تملک کنیم تا بدون هیچ مشکلی عملیات عمرانی خود را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت عمارت «گلستان» خوب پیش می رود

مرمت عمارت «گلستان» خوب پیش می رود