مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-08اجتماعي

یک هفته بارانی در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از بارش 5 میلیمتری باران در شهرستان رزن و گل تپه خبر داد و گفت: طی این سامانه بارشی تا پایان هفته جاری شاهد بارش های خفیف خواهیم بود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بارش باران در برخی از نقاط استان گزارش شده است اظهار کرد: بیشترین میزان بارش ها در شهرستان رزن و گل تپه با 5 میلیمتر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در سایر نقاط استان میزان بارش ها کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است افزود: طی این سامانه بارشی تا پایان هفته جاری شاهد بارش های خفیف خواهیم بود اگرچه عمده بارش ها در مناطق غربی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه تا پایان هفته تغییرات محسوس دما نخواهیم داشت ادامه داد: از اواخر هفته بین 3 تا 4 درجه سانتیگراد کاهش دما پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان اسدآباد با 20 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و صبح امروز گل تپه با چهار درجه سانتیگراد خنکترین نقطه استان گزارش شده است.

باقری شکیب در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین 18 تا 6 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هفته بارانی در همدان

یک هفته بارانی در همدان