مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-08سياسي

سیاست آمریکا در برابر ایران با تغییر رییس جمهور عوض نمی شود


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با تغییر روسای جمهور در آمریکا، هیچ سیاستی در برابر ایران اسلامی تغییر نخواهد کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با تغییر روسای جمهور در آمریکا، هیچ سیاستی در برابر ایران اسلامی تغییر نخواهد کرد.

ناصر شکریان امیری با اشاره به وضع تماشایی نظام فاسد و جنایتکار ایالات متحده در روزهای اخیر و با اشاره به تحولات این کشور قبل و پس انتخابات، اظهارکرد: دوران نظام های سلطه گر و استبدادی به پایان راه خود رسیده و وضعیت تماشایی این روزهای نظام فاسد و جنایتکار ایالات متحده آمریکا حاصل خوی استکباری و جنگ طلبی های این کشور در منطقه غرب آسیا و حتی جهان بوده که امروز این کشور را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به تحقیر 40 ساله ایالات متحده آمریکا توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزهای پی در پی انقلاب اسلامی در مواجه با این کشور جنایتکار، افزود: بیش از 40 سال است جمهوری اسلامی با هدایت های بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح وی، رهبری معظم انقلاب؛ ایستادگی و مقاومت بی نظیر ملت بصیر و سرافراز ایران اسلامی این کشور استکباری را تحقیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست آمریکا در برابر ایران با تغییر رییس جمهور عوض نمی شود

سیاست آمریکا در برابر ایران با تغییر رییس جمهور عوض نمی شود