مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-08سياسي

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: بایدن فشار های بیشتر و قوی تری را به ایران وارد خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر فواد ایزدی، کارشناس ارشد مسائل آمریکا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و دکتر ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، - عمویی گفت: بایدن در مقاله ای که یک ماه پیش منتشر شده بود گفته بود که من بهتر از ترامپ میتوانم بر ایران اعمال فشار کنم و من کسی هستم که ائتلافات فراآتلانتیکی را بازسازی کنم و از آن طریق فشار های بیشتر و قویتری به ایران وارد کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر فواد ایزدی، کارشناس ارشد مسائل آمریکا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و دکتر ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مهمان ویژه برنامه پایش با موضوع بررسی انتخابات ایالات متحده آمریکا بودند.

در ابتدای برنامه دکتر ایزدی با اشاره به وجود شکاف های اجتماعی و درگیری های فرهنگی در جامعه آمریکا گفت: رسانه های غربی سعی بر کوچکنمایی و متعادل کردن فضای دوقطبی در جامعه آمریکا دارند.

آمریکا کشور رور به افولی است که به دلیل وضعیت اقتصادی نابسامان و کم شدن سرویس هایی که بصورت سنتی به مردم داده شده است، دچار دوقطبی شده است و شخصی مانند ترامپ نیز از این نابسامانی ها در جهت اهداف خود و دامن زدن به این دوقطبی استفاده میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: بایدن فشار های بیشتر و قوی تری را به ایران وارد خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: بایدن فشار های بیشتر و قوی تری را به ایران وارد خواهد کرد