مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-08سياسي

تامین نیروی انسانی نیاز ضروری دستگاه قضا در تایباد


با توجه به شرایط مرزی شهرستان تعداد نیروی مصوب برای دستگاه قضا در این منطقه 17 نفر است که اکنون هشت نفر در حوزه قضایی مشغول به کار هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دادگستری تایباد گفت: با توجه به شرایط مرزی شهرستان تعداد نیروی مصوب برای دستگاه قضا در این منطقه 17 نفر است که اکنون هشت نفر در حوزه قضایی مشغول به کار هستند.

حسن رضایی منفرد در حاشیه مراسم تکریم و معارفه دادستان تایباد که روز گذشته با حضور مسئولان قضای استانی در فرمانداری تایباد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دستگاه قضایی در این شهرستان با 50 درصد نیرو کار سنگین پرونده های وارده را انجام می دهد و تامین نیروی انسانی یکی از نیازهای اساسی در این نهاد است.

وی ادامه داد: در قسمت اداری دادگستری تایباد 76 نفر مصوب شده که در حال حاضر با 28 نیرو امور اجرا می شوند، این کمبود نیرو سبب به کارگیری بیشتر افراد موجود شده که با توجه به حجم بالای پرونده های قضایی مجبور به افزایش ساعت کار شده ایم.

رضایی منفرد با اشاره به پنج جرم با بیشترین فراوانی در این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر پرونده های موادمخدر با 12 درصد، طلاق 9 درصد، سرقت هفت درصد و نزاع دسته جمعی با پنج درصد جزء پرونده هایی هستند که بیشترین ورودی را از ابتدای آبان ماه سال 98 تا اول آبان ماه جاری در مجموعه قضایی این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیروی انسانی نیاز ضروری دستگاه قضا در تایباد

تامین نیروی انسانی نیاز ضروری دستگاه قضا در تایباد