مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-08اقتصادي

60 دستگاه تاکسی در رفسنجان نیازمند نوسازی


مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان ازآغاز اجرای طرح نقدی نوسازی تاکسی های فرسوده در رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان ازآغاز اجرای طرح نقدی نوسازی تاکسی های فرسوده در رفسنجان خبر داد.

محمدرضا سلمانی صبح امروز 18 آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوسازی 60 تاکسی فرسوده در دستور کار سازمان حمل ونقل شهری شهرداری قرار گرفت و مرحله به مرحله درحال اجراشدن می باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز گام اول را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در سال جهش تولید بر داشته ایم و تاکنون 20 دستگاه دررفسنجان در طرح نقدی نوسازی تاکسی های فرسوده نوسازی شده اند.

وی با اشاره به بازسازی 30 درصدی ناوگان از ناوگان فرسوده ابراز امیدواری کرد که به زودی و در مراحل بعدی مابقی ناوگان فرسوده نیز نوسازی شوند.

سلمانی با اشاره به ضد عفونی کردن مستمر اتوبوس ها، سطوح دارای تماس مشترک از جمله کف، درها، دستگیره ها؛دیواره ها؛پنجره ها و صندلی ها به تداوم رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی و ایمنی و فاصله گذاری اجتماعی در سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا مبنی بر الزامی بودن استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 دستگاه تاکسی در رفسنجان نیازمند نوسازی

60 دستگاه تاکسی در رفسنجان نیازمند نوسازی