مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-08سياسي

توضیحات فرماندار ماهنشان به یک خبر و پاسخ فارس


انتشار گزارش خبرگزاری فارس با عنوان «اینجا فردوی دیگر ایران است» موجب شد تا فرماندار شهرستان ماهنشان نسبت به این گزارش واکنش نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محرویت زدایی و رسیدگی به وضعیت مناطق روستایی یکی از اولویت های انقلاب اسلامی در چهل سال پس از انقلاب است و در این زمینه اقدامات و کارهای خوبی در کشور انجام شده است هر چند کافی نبوده است.

افزایش ارائه خدمات به مناطق روستایی به عنوان مرکز اصلی تولید یکی از برنامه هایی است که دولت باید اجرایی کند، خبرگزاری فارس گزارشی از مشکلات یکی از روستاهای شهرستان ماهنشان منتشر کرد که موجب واکنش برخی مسؤولان در این شهرستان شد.

در بخشی از این گزارش خبرنگار فارس با اشاره به وعده فرماندار شهرستان برای جابه جایی تیرهای برق این شهرستان از عدم تحقق این درخواست مردم خبر می دهد که در این زمینه فرماندار شهرستان ماهنشان به جای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی به فرافکنی پرداخته و اطلاع رسانی خبرنگار خبرگزاری فارس را متهم به انتشار اخبار نادرست و تشویش اذهان عمومی کرده است، در متن این توضیحات به نقل از فرماندار ماهنشان آمده است: همانگونه که مستحضرید هفتمین یادواره شهدا به همراه مراسم رونمایی از تمبر شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در تاریخ سوم مهرماه 1339 در روستای بلندپرچین از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فرماندار ماهنشان به یک خبر و پاسخ فارس

توضیحات فرماندار ماهنشان به یک خبر و پاسخ فارس