مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-08فرهنگي

نماینده سینمای اتریش در اسکار معرفی شد


فیلم «آنچه می خواستیم» به عنوان نماینده سینمای اتریش در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد.

- فیلم آنچه می خواستیم به عنوان نماینده سینمای اتریش در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم آنچه می خواستیم به کارگردانی اولریک کوفلر که امسال انتخاب سینمای اتریش برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) در جوایز اسکار 2021 است، روایت داستان زوجی است که به سفر می روند و در آنجا با زوجی دیگر آشنا می شوند.

سال گذشته فیلم جوی به کارگردانی سودابه مرتضایی سینماگر ایرانی-اتریشی به عنوان نماینده سینمای اتریش در اسکار انتخاب شده بود اما این فیلم به دلیل داشتن دیالوگ های عمدتا انگلیسی زبان در نهایت واجد شرایط رقابت در این شاخه از جوایز سینمایی اسکار شناخته نشده بود.

اتریش آخرین بار هشت سال پیش (2012) با فیلم عشق به کارگردانی میشاییل هانکه موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد و پیش از آن نیز در سال 2007 با فیلم جاعلان ساخته اشتفان روزویتسکی موفق به کسب این جایزه شده بود.

تاکنون کشورهایی چون ژاپن فیلم مادران حقیقی ساخته نائومی کاواسه ، اسپانیا فیلم خندق بی انتها به کارگردانی مشترک آیتور آریگی ، ژان گارانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سینمای اتریش در اسکار معرفی شد

نماینده سینمای اتریش در اسکار معرفی شد