مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-08اقتصادي

لوکس ترین سرمایه گذاری در ایران با سود بسیار مناسب


امروزه افراد بسیاری به سرمایه گذاری های مختلف فکر می کنند تا بتوانند سرمایه خود را هرچند اندک با سود و افزایش همراه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری خرید آپارتمان در اندیشه است که می توان گفت هم سرمایه گذاری در بازار املاک بسیار سودآور است و همچنین موقعیتی در بازار املاک پایتخت می باشد.

خرید آپارتمان در اندیشه یک سرمایه گذاری موفق همانطور که می دانید در بازارهای سرمایه گذاری مختلف در ایران هیچ کدام به سوددهی بازار املاک نمی رسند که تجربه ی چندین ساله این مورد را به خوبی ثابت کرده است.

حال سرمایه گذاری ملکی در اندیشه که بهترین مورد در استان تهران محسوب می شود.

طبق آمارهای گزارش شده و نظرسنجی های بازار املاک این سرمایه گذاری ها همگی با سودهای مختلف همراه بوده اند که مهر تاییدی بر گفته های ما می باشد.

اگر می گوییم سودهای مختلف باید توجه کنید که سود شما در سرمایه گذاری ملکی که خواهید داشت با توجه به فاکتورهای مختلف متغیر خواهد بود که می توان به محله، سن بنا، امکانات ساختمان، دسترسی ها و.

اشاره کرد.

و در بدترین حالت ممکن شما ملک خریداری شده را با همان قیمتی که خریداری کرده اید، خواهید فروخت که این مورد هم جزو موارد نادری است که در موارد خاص اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس ترین سرمایه گذاری در ایران با سود بسیار مناسب

لوکس ترین سرمایه گذاری در ایران با سود بسیار مناسب