مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-08اقتصادي

صادرات نزدیک به 40 هزار تن کالا از مرز مهران با تایید استاندارد


معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان ایلام از صادرات 39971 تن کالا پس از بازرسی و تایید بازرسان از مرز مهران خبر داد.

- ایسنا/ایلام معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان ایلام از صادرات 39971 تن کالا پس از بازرسی و تایید بازرسان از مرز مهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 304 فقره اظهار نامه صادراتی در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است که این اظهار نامه ها برای محصولات صادراتی شامل مصالح ساختمانی و معدنی، صنایع شیمایی، نساجی و بسته بندی و سلولوزی بوده است.

وی افزود: در مدت مذکور تعداد 237 فقره آزمون تعیین ماهیت کالاهای صادراتی غیر مشمول استاندارد اجباری انجام شده است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه، بر اساس ماده 7 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کنترل کیفیت کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری به منظور فراهم نمودن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازار بین المللی و حمایت از تولید کنندگان داخلی و رونق گرفتن تولیدات داخلی است، افزود: در این مدت، میزان 39971 تن کالا مورد نظارت بازرسی بازرسان استاندارد قرار گرفت و بعد از تایید، صادرات آنها از مرز مهران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نزدیک به 40 هزار تن کالا از مرز مهران با تایید استاندارد

صادرات نزدیک به 40 هزار تن کالا از مرز مهران با تایید استاندارد