مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-08سياسي

حداقل یک میلیارد دلار برای ساماندهی بحران سیستم حمل ونقل عمومی در تهران تخصیص یابد


از رییس جمهور انتظار داریم که دستور تخصیص حداقل یک میلیارد دلار به صورت فوری را برای ساماندهی بحران سیستم حمل و نقل عمومی در تهران را صادر کنند.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از رییس جمهور انتظار داریم که دستور تخصیص حداقل یک میلیارد دلار به صورت فوری را برای ساماندهی بحران سیستم حمل و نقل عمومی در تهران را صادر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در دویست و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر در جریان نطق پیش از دستور خود با تبریک شکست تحقیر آمیز دونالد ترامپ وی را عامل بی سابقه ترین تحریم های تاریخ علیه مردم ایران و آمر ترور شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و گفت: این شکست را به همه مردم ایران که شرایط بسیار سخت معیشتی، دارویی و تأمین حداقل زندگی را در این سه سال گذشته تجربه کردند، تبریک می گویم.

هاشمی به تشریح اهمیت شکست ترامپ پرداخت و ابراز داشت: این شکست، نه گفتن به سیاست های یکجانبه گرایانه، عهد شکنانه و ضدعقلانی آمریکا علیه دیگر کشورهای جهان، توسط اکثریت مردم آمریکا است.

وی افزود: بدعهدی ترامپ تنها در مورد برجام نبود، بلکه وی از کنوانسیون حفظ محیط زیست، عهدنامه های تجارت آزاد و بسیاری از توافقات و معاهدات جهانی نیز سرباز زد و شکست تحقیرآمیز او نشان داد که ملت یک کشور به رییس جمهوری که برای جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل یک میلیارد دلار برای ساماندهی بحران سیستم حمل ونقل عمومی در تهران تخصیص یابد

حداقل یک میلیارد دلار برای ساماندهی بحران سیستم حمل ونقل عمومی در تهران تخصیص یابد