مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-08بين الملل

مورالس بازگشت به بولیوی را با یک همراه تأیید کرد


رییس جمهور سابق بولیوی روز شنبه تأیید کرد که دوشنبه از تبعید برمی گردد، اما گفت که آلبرتو فرناندز ، رییس جمهور آرژانتین به دلایل امنیتی او را همراهی خواهد کرد.

- رییس جمهور سابق بولیوی روز شنبه تأیید کرد که دوشنبه از تبعید برمی گردد، اما گفت که "آلبرتو فرناندز"، رییس جمهور آرژانتین به "دلایل امنیتی" او را همراهی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اوو مورالس سال گذشته را بعد از استعفا از مقام ریاست جمهوری و فرار از کشور به دنبال سه هفته اعتراض به انتخاب مجدد مناقشه آمیز او برای یک دور چهارم غیرقانونی در اکتبر 2019، در آرژانتین گذرانده است.

لوییس آرسه ، جانشین او به عنوان رییس حزب جنبش برای سوسیالیسم (MAS)، در انتخابات ماه گذشته پیروز شد و روز یکشنبه به عنوان رییس جمهور تحلیف خواهد شد.

مورالس اظهار کرد: پس فردا (دوشنبه)، ساعت 10 یا 11 صبح، از مرز عبور خواهم کرد.

رییس جمهوری آرژانتین قرار است در مراسم تحلیف آرسه شرکت کند اما پس از آن به شهر مرزی لا کوایاکا ، جایی که قرار است مورالس از آنجا وارد بولیوی شود، سفر می کند.

رییس جمهور سابق بولیوی با بیان اینکه فرناندز همراه با او از مرز ویلازون عبور می کند، اظهار کرد: امیدوارم به مشکل حقوقی نخورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورالس بازگشت به بولیوی را با یک همراه تأیید کرد

مورالس بازگشت به بولیوی را با یک همراه تأیید کرد