مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-08دانش

نحوه بازپرداخت بدهی وام های دانشجویی گروه های مختلف اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرایط بازپرداخت بدهی وام های دانشجویی گروه های خاص از سوی صندوق رفاه اعلام شد.

در بخش نحوه بازپرداخت بدهی وام های دانشجویی گروه های خاص، - دو سال به مدت بازپرداخت وام های دانشجویی اضافه می شود.

بدهکاران زیان دیده از حوادث و بلایای طبیعی: دانشجویانی که در سال آخر تحصیل و دانش آموختگانی که در حین بازپرداخت اقساط دچار حادثه و خسارت ناشی از بلایای طبیعی می گردند، حداکثر تا 9 ماه پس از وقوع حادثه در صورت اعالم رسمی و ارائه معرفی نامه از فرمانداری یا استانداری محل زندگی حادثه دیده، دو سال به مدت بازپرداخت بدهی آنها اضافه می گردد.

بهره مندان از وام مسکن صندوق الف- بهره مندان از وام مسکن صندوق ملزم به پرداخت یکجای وام مذکور حداکثر تا 9 ماه پس از پایان دوره دریافت وام قبل از صدور دفترچه اقساط می باشند و در صورت بهره مندی از منابع بانک بازپرداخت مطابق تفاهم نامه مربوطه با بانک خواهد بود.

ب- حداکثر 10 درصد از دانش آموختگان بهره مند از وام مسکن صندوق که به علت عدم بضاعت مالی قادر به بازپرداخت یک جای وام مذکور نمی باشند، به شرط ارائه مستندات الزم مبنی بر عدم بضاعت مالی طی 9 ماه دوره تنفس، با تشخیص رییس صندوق مبلغ وام مسکن آنان، حداکثر تا 10 ماه قابل تقسیط اس الف- تارکین تحصیل ملزم به بازپرداخت ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بازپرداخت بدهی وام های دانشجویی گروه های مختلف اعلام شد

نحوه بازپرداخت بدهی وام های دانشجویی گروه های مختلف اعلام شد