مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-08ورزشي

اوضاع نابسامان وزنه برداری جهان و خطر حذف از المپیک


اوضاع و احوال نابسامان وزنه برداری جهان به نقطه ای رسیده که یکی از رشته های اصلی و مهیج المپیکی در آستانه حذف از این بازی ها قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سقوط وزنه برداری جهان و آغاز روزهای رو به زوال این رشته از زمانی آغاز شد که تاماش آیان رییس پیشین فدراسیون جهانی وزنه برداری با انبوهی از اتهامات فساد مالی و اداری از صحنه مدیریت کنار گذاشته شد.

پایان نیم قرن سلطه این مدیر پرحاشیه مجاری در حالی رخ داد که فدراسیون جهانی در باتلاق مشکلات مختلف مدیریتی و ساختاری از جمله رشد فزاینده دوپینگ و پرداخت رشوه های نجومی فرو رفته بود.

به هر حال پیش بینی می شد با حذف تاماش آیان از رأس امور وزنه برداری جهان، آسمان ابری این رشته المپیکی هم صاف و آفتابی شود، اما اینگونه نشد و اختلافات درونی متولیان فدراسیون جهانی بار دیگر نشان داد، این خانه از پای بست ویران است.

این وضعیت تا بدان جا پیش رفت که توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک نیز از آینده مدیریت فدراسیون جهانی وزنه برداری ابراز نگرانی کرد و صراحتاً از احتمال حذف این رشته از بازی های المپیک 2024 پاریس خبر داد.

از سوی دیگر متولیان فدراسیون وزنه برداری کشورمان از جمله علی مرادی رییس فدراسیون نیز با احساس خطر از این موضوع اعلام کرد باید اصلاحات جدی در این فدراسیون انجام شود و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع نابسامان وزنه برداری جهان و خطر حذف از المپیک

اوضاع نابسامان وزنه برداری جهان و خطر حذف از المپیک