مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-08سياسي

آغاز اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر در بابلسر


هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دومین همایش غدیر و حکمرانی شایسته به صورت مجازی در بابلسر آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت و دومین همایش بین المللی غدیر با تاکید بر غدیر و حکمرانی شایسته، صبح یکشنبه به صورت مجازی در دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد.

این همایش به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد و قرار است آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان به صورت ویدئو کنفرانس در این همایش سخنرانی کند و در بخش حضوری این اجلاس بین المللی، نمایندگان ولی فقیه در مازندران و کاشان سخنرانی خواهند کرد.

صهیب حبلی، عضو تجمع علمای لبنان، حجت الاسلام دکتر سید سلمان نقوی، رییس بنیاد حکمت پاکستان و دکتر رشا روابح، استاد دانشگاه الجزایر از دیگر سخنرانان این اجلاس بین المللی هستند که به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

بیش از 200 مقاله به دبیرخانه این همایش علمی ارسا، شد که پس از انجام مراحل داوری 39 مقاله به عنوان سخنرانی و همچنین 81 مقاله در قالب پوستر مورد پذیرش کمیته داوران قرار گرفت و کلیه مقالات پذیرش شده در این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه سازی خواهد شد، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر در بابلسر

آغاز اجلاس بین المللی دکترین جهانی غدیر در بابلسر