مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 04:452020-11-08اقتصادي

اخذ پروانه بهره برداری برای پتروشیمی لردگان


رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: مجتمع پتروشیمی لردگان با تکمیل واحدهای تولیدی اوره و آمونیاک و رعایت قوانین الزامی تولید، موفق به دریافت پروانه بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی، گفت: مجتمع پتروشیمی لردگان با تکمیل واحدهای تولیدی اوره و آمونیاک و رعایت قوانین الزامی تولید، موفق به دریافت پروانه بهره برداری شد.

رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: عملیات احداث شرکت پتروشیمی لردگان در زمینی به مساحت 100 هکتار در منطقه فلارد از سال 87 آغاز شد.

وی افزود: تولید این مجتمع اوره و آمونیاک است که ظرفیت تولید سالانه هزار و 73 تن اوره و 677 تن آمونیاک را دارد.

رستمی گفت: از این مجموع بخش عمده ای از آمونیاک تولیدی برای تولید اُوره در داخل مجتمع مصرف می شود و 74 هزار تن به صورت مازاد برای عرضه مستقیم به بازار در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: شرکت پتروشیمی لردگان یکی از شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و هلدینگ خلیج فارس است که در زمینی به مساحت100 هکتار در منطقه فلارد و در 55 کیلومتری شهر لردگان و 210 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری احداث و تجهیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ پروانه بهره برداری برای پتروشیمی لردگان

اخذ پروانه بهره برداری برای پتروشیمی لردگان