مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 03:252020-11-08سياسي

جو بایدن: آمریکا به مثابه یک چراغ راهنما برای جهانیان است!


رییس جمهور منتخب آمریکا نخستین سخنرانی خود را دقایقی پیش در شهر ویلمینگتون ایالت دلاور آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، جو بایدن در نخستین سخنرانی خود در مقام رییس جمهور منتخب ایالات متحده با قدردانی از همسر و حمایتهای او گفت: ما امشب از آنهایی یاد می کنیم که سالهای طولانی برای پیشرفت آمریکا سخت تلاش و مبارزه کرده اند .

وی در ادامه از کارکنان حوزه های رأی گیری که با تلاشی خستگی ناپذیر از روز سوم نوامبر تاکنون میلیونها رأی را شمارش کرده اند، تمجید کرد و گفت: به شماهایی که داوطلب شدید و در میانه این بیماری واگیردار در حوزه های رأی گیری فعالیت کردید، مقامات منتخب ایالتی، شما سزاوار یک قدردانی ویژه از سوی تمام مردم آمریکا هستید .

رییس جمهور منتخب آمریکا در دقایق آغازین سخنرانی خود گفت که مردم آمریکا انتخاب خود را بطور واضح نشان دادند و افزود: مردم این کشور برای ما یک پیروزی آشکار به ارمغان آوردند، یک پیروزی متقاعد کننده، یک پیروزی برای ما مردم .

بایدن با اشاره به کسب 74 میلیون رأی مردم آمریکا گفت: ما بالاترین تعداد رأی مأخوذه در انتخابات ریاست جمهوری را در تاریخ کشور بدست آوردیم .

وی با ابراز شگفتی از جشن و پایکوبی حامیان خود در خیابانهای سراسر آمریکا گفت که این جشن و پایکوبی ها نشانه شادی، امید و ایمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن: آمریکا به مثابه یک چراغ راهنما برای جهانیان است!

جو بایدن: آمریکا به مثابه یک چراغ راهنما برای جهانیان است!