مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 23:452020-11-07اقتصادي

پلمب 48 قلیان سرا در شهرستان اردبیل/ جلوگیری از ورود و خروج 8600 خودرو


طی یک هفته قبل در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، 48 مرکز عرضه قلیان در شهرستان اردبیل پلمب شدند و با توجه به ممنوعیت فعالیت مراکز عرضه قلیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد پیشگیری از ، 48 مرکز عرضه قلیان در شهرستان اردبیل پلمب شدند و با توجه به ممنوعیت فعالیت مراکز عرضه قلیان، در صورت مشاهده بازرسان مبنی بر فعالیت، این مراکز پلمب می شوند.

وی افزود: در روزهای گذشته که ورود خودروها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج خودروها با پلاک بومی از اردبیل ممنوع شده بود، برای 316راننده خودرو که این محدودیت ها را رعایت نکرده بودند، جریمه 500 هزار تومانی اعمال گردید.

جلوگیری از ورود و خروج 8600 خودرو فرماندار اردبیل بیان کرد: همچنین با تذکر از ورود و خروج 8 هزار و 600 خودرو به مرکز استان جلوگیری شد که تلاش عوامل انتظامی شهرستان، پلیس راه و راهور در این زمینه قابل قدردانی است.

امامی یگانه از پلمپ تالار و باغ تالار در شهرستان اردبیل که اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند خبر داد و تصریح کرد: خط قرمز ما سلامت مردم است و در این زمینه هیچ بهانه و کوتاهی قابل قبول نیست.

تشدید نظارت بر مطب های اردبیل وی ادامه داد: در طول یک هفته گذشته 4 هزار و 720 مورد بازرسی دستگاه های متولی از اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 48 قلیان سرا در شهرستان اردبیل/ جلوگیری از ورود و خروج 8600 خودرو

پلمب 48 قلیان سرا در شهرستان اردبیل/ جلوگیری از ورود و خروج 8600 خودرو