مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 22:252020-11-07سياسي

برخورد با تورها چرا واکنش برانگیز شد؟


بازرسی تورهای گردشگری از اواخر هفته گذشته در تهران شدید شده است.

بارها درخواست شده بود با تورهای غیرمُجاز، اینستاگرامی و کانال های مَجازی برخورد قانونی شود اما آغاز این نظارت ها با واکنش ها و انتقادهای زیادی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ، توریستی که در جریان سفر با یکی از همین تورها جان خود را در جنگل های استان گلستان از دست داد، اشاره کرد و به ایسنا گفت: چطور وقتی چنین ماجرایی پیش می آید همه به آن سمت غش می کنند و خواهان شدیدترین برخوردها هستند اما وقتی کارت یک راهنما بر اثر رعایت نکردن قوانین ضبط می شود و یا از حرکت تور جلوگیری می شود، همه یکباره مدافع حقوق راهنما می شوند و اعتراض می کنند که چرا چنین برخوردی صورت گرفته است!؟ این کارشناس و راهنمای گردشگری سپس به بررسی موضوع بازرسی از تورها و جلوگیری از اجرای تور توسط افراد بدون مجوز پرداخت و اظهار کرد: همیشه معتقد بودم در هر فعالیت و شغلی، ابتدا باید قوانین آن کار را بیاموزم؛ لذا در تمام سابقه آموزش و تدریس این موضوع را به هنرجویان انتقال دادم.

می توان به رانندگی اشاره کرد، آیا کسی می تواند یک ماشین و خودرو خریداری کند و بدون داشتن هر گونه مجوز رانندگی پشت فرمان قرار گیرد و رانندگی کند؟ مطمئنا باید آموزش های لازم را بگذارند و قوانین و آیین نامه را بیاموزد و بعد از آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تورها چرا واکنش برانگیز شد؟

برخورد با تورها چرا واکنش برانگیز شد؟