مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 20:352020-11-07اجتماعي

دبستانی ها از شاد می گویند...


با شیوع کرونا ویروس در جهان در زمستان 98 و اوج گیری آن از اسفند همان سال و با توجه به خطرناک بودن بیماری و تعطیل شدن مدارس، کار به آموزش مجازی کشید و دانش آموزان و معلمان در ایران نیز از طریق نرم افزارهای موجود مشغول تدریس و آموزش شدند و در همین راستا وزارت .

- ایسنا/تهران با شیوع کرونا ویروس در جهان در زمستان 98 و اوج گیری آن از اسفند همان سال و با توجه به خطرناک بودن بیماری و تعطیل شدن مدارس، کار به آموزش مجازی کشید و دانش آموزان و معلمان در ایران نیز از طریق نرم افزارهای موجود مشغول تدریس و آموزش شدند و در همین راستا وزارت آموزش و پرورش جهت همسان سازی و یکپارچه کردن امر تدریس اقدام به طراحی نرم افزاری به نام شاد کرد.

این نرم افزار در سال اول طراحی با مشکلاتی مواجه بود و با افزایش ویروس کرونا و ادامه آموزش به صورت مجازی، طراحان شاد نیز در صدد حل و رفع مشکلات این نرم افزار برآمدند تا معلمان و دانش آموزان و حتی والدین با کمترین مشکل امر آموزش را انجام دهند.

با این تفاسیر هنوز این نرم افزار با مشکلاتی از جمله قطع و وصلی، عدم ایجاد تعامل بین معلمان و دانش آموزان و .

مواجه است.

در همین رابطه خبرنگار ایسنا به سراغ تعدادی از معلمان باتجربه در مقطع ابتدایی رفته و نظر آنها را در خصوص این نرم افزار جویا و پیشنهادات آنها برای بهتر شدن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبستانی ها از شاد می گویند...

دبستانی ها از شاد می گویند...