مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 19:402020-11-07سياسي

هجدهمین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر برگزار شد


هجدهمین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی به ریاست ابوذر ابراهیمی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اعضای شوار در محل حوزه ریاست این سازمان، - هجدهمین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی به ریاست ابوذر ابراهیمی رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اعضای شوار در محل حوزه ریاست این سازمان، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هجدهمین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی (17 آبان ماه) به ریاست ابوذر ابراهیمی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس این شورا و اعضای آن در حوزه ریاست این سازمان، برگزار شد.

ابراهیمی در سخنانی، ضمن تشریح سابقه تشکیل مرکز ساماندهی ترجمه و نشر، به فرآیند ترجمه، چاپ و توزیع کتب در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در زمینه ادبیات، فرهنگ و هنر، تاریخ، ایرانشناسی، اسلام شناسی و موضوعات مختلف دیگر در طول سال های گذشته کتاب هایی ترجمه و در بازار کشورهای دیگر توزیع شده اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با معرفی طرح TOP افزود: این طرح مسیر جدیدی را برای ترجمه گشود و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این طرح ملی حمایت از ترجمه و نشر آثار فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر برگزار شد

هجدهمین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر برگزار شد