مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 19:152020-11-07اقتصادي

رایزنی برای حل مشکلات تردد کامیون ها در مرز دوغارون


رایزن بازرگانی ایران در افغانستان در دیدار با رؤسای گمرک، پایانه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به بررسی و شناسایی مشکلات این مرز و رفت و آمد کامیون ها و رایزنی برای حل آنها پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، محمدمهدی جوانمرد قصاب، با ارائه گزارشی از وضعیت مرزی دوغارون گفت: مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی کارآمد در مرزها و گمرکات کشور و عدم هماهنگی و نبود فرماندهی واحد باعث ایجاد مشکلاتی در رفت و آمد کامیون ها در مرزها شده است.

وی افزود: در صورتی که فرماندهی واحد در مرزهای کشور صورت گیرد، شاهد روند بهتری در مرزها خواهیم بود؛ از همین رو لازم است با هماهنگی کامل بین تمام دستگاه های مرزی نسبت به اجرای این مهم و رسیدن به اهداف تجاری کوشش کنیم.

رایزن بازرگانی ایران در افغانستان گفت: در حال حاضر کامیون های زیادی در مرزها معطل هستند که این زیبنده تجارت ایران و افغانستان نیست و لازم است سازمان های دخیل در زمینه توسعه زیرساخت های تجاری در نقاط صفر مرزی، هماهنگی بیشتری با نهادهایی که در زمینه صادرات و تجارت فعال هستند، داشته باشند.

جوانمرد قصاب ادامه داد: با وجود اینکه مسیرهای ترانزیتی ایران و افغانستان به هیچ عنوان بسته نشده است، اما متأسفانه زیرساخت های گمرکات و پایانه های ایران در مرزهای مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای حل مشکلات تردد کامیون ها در مرز دوغارون

رایزنی برای حل مشکلات تردد کامیون ها در مرز دوغارون