مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 17:102020-11-07اقتصادي

ایجاد مسیر گردشگری «از دهکده تا خانه» در زرند


بخشدار مرکزی زرند از ایجاد مسیر گردشگری «از دهکده تا خانه» به پیشنهاد میراث فرهنگی خبر داد و گفت: این مسیر از دهکده بومگردی احمدآباد آغاز و پس از گذر از چند روستا به خانه ایرانی منش ختم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، عباس فتاحی در حاشیه بازدید از پروژه بزرگ خانه ایرانی منش اسماعیل آباد ضمن ابراز خرسندی از حجم قابل توجه سرمایه گذاری در این روستا اظهار داشت: این پروژه از ارزشمندترین پروژه های گردشگری استان است که به تنهایی قادر خواهد بود قامت گردشگری شمال استان را ارتقاء بخشد.

بخشدار زرند با اشاره به پیشنهاد میراث فرهنگی مبنی بر  ایجاد مسیر گردشگری تحت عنوان از دهکده تا خانه   که از دهکده بزرگ بومگردی روستای احمدآباد دیلمقانی آغاز و با پشت سر گذاشتن چند روستا خصوصا روستای زیبا و تاریخی خیرآباد به اسماعیل آباد و خانه  ایرانی منش در اسماعیل آباد ختم شود، ضمن آنکه موجب کوتاه شدن مسیر  می شود، کلکسیونی از زیبایی های طبیعی و به ویژه اراضی انبوه و مزارع درهم تنیده پسته  را در خود خواهد داشت،  لذت ببرند و موجب رونق و رشد اقتصادی این روستاها شوند.

فتاحی با تاکید بر عزم جدی بخشداری برای توسعه مسیرهای گردشگری بین روستاهای بخش افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا رونق صنعت گردشگری روستایی و در نتیجه افزایش رفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مسیر گردشگری «از دهکده تا خانه» در زرند

ایجاد مسیر گردشگری «از دهکده تا خانه» در زرند