مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 13:552020-11-07سياسي

سیاست راهبردی بایدن در قبال ایران چگونه خواهد بود؟


سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید سیاست راهبردی نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در قبال ایران هیچ تفاوتی با رییس جمهور فعلی این کشور ندارد و آنها به دنبال منافع ملی خودشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، «رامین مهمانپرست»، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگو با خبر‌گزاری فارس در خصوص تحولات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و تأثیر انتخابات این کشور بر جمهوری‌ اسلامی ایران صحبت کرد.

مهمانپرست در ابتدای سخنان خود به وضعیت آرای حضوری و پُستی در این انتخابات اشاره کرد و گفت: «معمولاً طرفداران دموکرات‌ها بیشترین افرادی هستند که رأی‌های خود را به صورت پُستی ارسال می‌کنند و طرفداران آقای ترامپ نیز بیشتر حضوری رأی می‌دهند.

» وی افزود: «بنابراین زمانی که آراء را شمارش کردند، در ابتدا آرای طرفداران آقای ترامپ شمرده شد و به همین دلیل در خیلی از ایالت‌ها ممکن بود که آرای آقای ترامپ بیشتر باشد و ایشان این برداشت را کرد که کار انتخابات تمام شده است اما زمانی که شمارش آرای پستی آغاز شد، آرای طرفداران دموکرات‌ها شمرده شد و روند آرای انتخابات تغییر کرد و آقای ترامپ هم این مسئله را می‌دانست و به همین خاطر گفته بود که شمارش آرا باید متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست راهبردی بایدن در قبال ایران چگونه خواهد بود؟

سیاست راهبردی بایدن در قبال ایران چگونه خواهد بود؟