مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-07بين الملل

جوانان مسلمان فرانسه محافظت از کلیسا را بر عهده گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علیرغم مواضع اسلام ستیزانه دولت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه بعد از اهانت اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، - علیرغم تشدید مواضع اسلام ستیزانه دولت فرانسه، گروهی از جوانان مسلمان این کشور اروپایی بعد از حملات اخیر شهر نیس ، محافظت از کلیسا ها را برعهده گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علیرغم مواضع اسلام ستیزانه دولت امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه بعد از اهانت اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، گروهی از جامعه مسلمانان این کشور اروپایی به ویژه جوانان مسلمان، برای محافظت از کلیسا ها در مقابل حملات گروه های افراطی پیش قدم شده اند.

شبکه ای بی سی نیوز در این خصوص گزارش کرد، بعد از حمله هشتم آبان ماه یک فرد مسلح به چاقو به کلیسای نوتردام در شهر نیس و کشته شدن دست کم سه نفر، گروهی از جوانان مسلمان در اقدامی برای ابراز همبستگی با مسیحیان و کاتولیک ها، تعطیلات آخر هفته خود را به محافظت از کلیسای جامع شهر خود در لودو پرداختند.

به دنبال این اقدام جوانان مسلمان، مسئولان کلیسای جامع شهر لودو بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و آن را اقدامی بسیار امیدوارکننده توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مسلمان فرانسه محافظت از کلیسا را بر عهده گرفتند

جوانان مسلمان فرانسه محافظت از کلیسا را بر عهده گرفتند