مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-07سياسي

بازگشایی رسمی یک مسجد در آتن/اقامه نماز با پروتکل های بهداشتی


در سومین روز بازگشایی رسمی مسجد آتن مهدی نیک خواه قمی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان با حضور در آن مسجد از بخش های مختلف آن بازدید و با امام جماعت آن گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در سومین روز بازگشایی رسمی مسجد آتن مهدی نیک خواه قمی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان با حضور در آن مسجد از بخش های مختلف آن بازدید و با امام و برخی از اعضاء هیئت مدیره مسجد به گفتگو پرداخت.

عشیر حیدر نماینده شیعیان پاکستانی و عضو هیئت مدیره مسجددر این بازدید از بخش های مختلف از جمله شبستان، وضوخانه، پارک و فضای سبز، تاسیسات و .

رایزن فرهنگی کشورمان را همراهی و توضیحات مفصلی در خصوص نحوه ساخت و فراز و فرود ها و چالش های پیش روی مسلمانان برای ساخت این مسجد ارائه کرد.

همچنین بعد از اقامه نماز، نیک خواه قمی ضمن گفت و گوی کوتاهی با امام جماعت این مسجد محمد زکی که اصالتا مراکشی است و به زبان های عربی و فرانسه تسلط دارد، بازگشایی این مسجد را به تمامی مسلمانان آتن تبریک گفت.

طبق گفته عضو هیات مدیره مسجد آتن، در تاریخ هفتم جون 2019، پس از پایان مراحل ساخت، وزیر وقت آموزش، تحقیق و امور ادیان یونان آقای قاوروغلو به همراه دبیرکل ادیان این وزارت خانه آقای کالانجیس و شهردار آتن با همراهی اعضای پنج نفره هیات مدیره و اولین امام جماعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی رسمی یک مسجد در آتن/اقامه نماز با پروتکل های بهداشتی

بازگشایی رسمی یک مسجد در آتن/اقامه نماز با پروتکل های بهداشتی