مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-07سياسي

مصرف انرژی در ایران، بالاتر از میانگین جهانی است.


امام جمعه سلطانیه بر استفاده صحیح از برق و صرفه جویی در مصرف برق هم تاکید کرد و گفت: مصرف انرژی در ایران متاسفانه بالاتر از میانگین جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در دیدار علی حسنی رییس جدید اداره برق شهرستان سلطانیه با تقدیر از زحمات رییس قبلی اداره برق، برای رییس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به اهمیت برق اظهار کرد: برق یکی از نیازهای مهم و روزمره بشر بوده و زندگی بدون برق قابل تصور نیست.

امام جمعه شهرستان سلطانیه به وابستگی اغلب کارهای امروز به برق در منازل و ادارات و شرکت ها اشاره کرد و با مقایسه عملکرد انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب در زمینه برق رسانی افزود: دستاورد های انقلاب اسلامی در برق رسانی و توسعه صنعت برق قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی بر استفاده صحیح از برق و صرفه جویی در مصرف برق هم تاکید کرد و گفت: مصرف انرژی در ایران متاسفانه بالاتر از میانگین جهانی است.

  حسینی نسب با تاکید بر اینکه مصرف غیر مجاز برق خلاف شرع و قانون و موجب ضمان است، گفت: مسؤولان و ادارات آب و برق باید مشکلات برخی منازل و خانواده ها که به هر دلیلی از آب و برق غیر مجاز استفاده می کنند را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف انرژی در ایران، بالاتر از میانگین جهانی است.

مصرف انرژی در ایران، بالاتر از میانگین جهانی است.