مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-07اقتصادي

فیلم ورود خودروهای آمریکایی به کشور/ سکوت معنادار گمرک در جنگ اقتصادی!


در 4 آبان ماه سال جاری بود که تابناک موضوع مشاهده تریلی های حامل خودرو ها خارجی به خصوص خودرو های آمریکایی در سطح جاده های ایران را مطرح کرد.

- در 4 آبان ماه سال جاری بود که تابناک اقتصادی در یک مطلب با عنوان چگونه پای خودروهای آمریکایی به کشور باز شده است؟ به بررسی مشاهدات یکی از مخاطبان تابناک در زمینه ورود خودروهای خارجی به خصوص خودروهای آمریکایی به کشورمان پرداخت و اشاره شد که این مخاطب تابناک چند تریلی حامل خودروهای خارجی و آمریکایی را در یکی از جاده های کشور مشاهده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، در آن مطلب اشاره شد که این خودروها در حالی وارد کشور شده اند که ورود خودروهای خارجی از تیرماه سال 1397 به دلیل مشکلات ارزی کشور و ورود خودروهای آمریکایی از سال 1395 و پس از بیانات رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از ورود خودروهای آمریکایی به کشور، ممنوع شده اند.

همچنین اشاره شد که اگر این خودروها به قصد ترانزیت به کشور دیگری وارد ایران شده اند، چرا از ترانزیت خودروهای آمریکایی در این جنگ اقتصادی ممانعت به عمل نیامده است؟ در آن مطلب عنوان شد که تابناک منتظر پاسخ نهادهای ذی ربط و به خصوص گمرک در این زمینه می ماند.

متاسفانه با گذشت دو هفته از مطرح شدن این مسئله هیچ یک از نهادهای ذی ربط پاسخی را برای تابناک ارسال نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم ورود خودروهای آمریکایی به کشور/ سکوت معنادار گمرک در جنگ اقتصادی!

فیلم ورود خودروهای آمریکایی به کشور/ سکوت معنادار گمرک در جنگ اقتصادی!