مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-07دانش

تعیین ظرفیت پذیرش دانشجویان علوم پزشکی تا سال 1408


با تدوین سند ملی برآورد نیروی انسانی نظام سلامت ایران 1408 در دبیرخانه‌های کلان مناطق آمایشی کشور، ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی تا سال 1408 تعیین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در جلسه امضای تفاهم نامه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که به امضای روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کلان منطقه 6 آمایشی و معاونین آموزشی رسید برای دریافت مجوز پذیرش دانشجو در رشته مقاطع مختلف، جذب هیات علمی، توسعه مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد دانشگاه‌ها و همچنین نسبت‌های پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بالینی تا سال 1408 در این کلان منطقه، تصمیم گیری شد.

در این تفاهم نامه تعدیل ظرفیت پذیرش دانشجویان در رشته مقاطع مختلف در دانشگاه‌های کلان منطقه از سال 1399 تا سال 1408 و ایجاد ظرفیت‌های جدید در رشته مقاطع مختلف در دانشگاه‌های کلان منطقه تا سال 1408 پیش‌بینی شده است.

شکل‌گیری شورای مشورتی گسترش کلان منطقه، متشکل از معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های کلان منطقه 6 آمایشی کشور و دبیر یا نماینده شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از جمله بندهای موجود در این تفاهم‌نامه است که این شورا به عنوان نماینده دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در کلان منطقه آمایشی عمل خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ظرفیت پذیرش دانشجویان علوم پزشکی تا سال 1408

تعیین ظرفیت پذیرش دانشجویان علوم پزشکی تا سال 1408