مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-07فرهنگي

نقش جیمز باند این بار به یک زن رسید


نقش «مامور 007» در قسمت بعدی از مجموعه فیلم های «جیمز باند» را یک بازیگر زن رنگین پوست بازی می کند.

- ایرنا نوشت؛ از مجله اسکوایر (Esquire)، لاشانا لینچ هنرپیشه رنگین پوست انگلیسی در یک مصاحبه خبرها درباره حضورش در نقش مامور 007 در جدیدترین قسمت از مجموعه سینمایی جیمز باند را تایید کرد.

ژوییه سال گذشته (تیر- مرداد 98) وقتی اولین بار شایعاتی درباره احتمال هنرنمایی این ستاره دنیای سینمایی مارول در نقش اولین مامور زن 007 پخش شد، واکنش ترول های (کاربران) متعصب اینترنتی نفرت انگیز و دلسردکننده بود.

اگرچه هنوز چیزی تایید نشده بود طرفداران راست گرای افراطی از این که یک بانوی سیاهپوست عنوان مامور 007 را دریافت کند، شکایت داشتند چون این نقش تاکنون تنها در انحصار بازیگران مرد سفیدپوست بود.

لینچ همان زمان هم بدون این که شایعه بازی در نقش مامور 007 را تایید کند، به این انتقادات واکنش داد و گفت با چنین موجی دلسرد نخواهد شد.

این بازیگر 32 ساله به تازگی در گفت وگو با ماهنامه هارپرز بازار انگلیس (Harper s Bazaar UK) در نهایت این شایعه را تایید کرد و گفت اولین زن سیاهپوستی خواهد بود که نقش 007 را بازی می کند.

به گفته لینچ، وی ضمن ترک شبکه های اجتماعی، از لحاظ احساسی خود را برای موج اجتناب ناپذیر انتقادات طرفداران آماده کرده است زیرا اعتقاد دارد، به دلیل تعصبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جیمز باند این بار به یک زن رسید

نقش جیمز باند این بار به یک زن رسید