مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-07دانش

روش جدید برای افزایش عملکرد بازیکنان فوتبال به همت پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پژوهش محققان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری و محقق دانشگاه مرداک استرالیا که در ژورنال معتبر Journal of Strength and Conditioning Research منتشر شده است، - محققان دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه مرداک استرالیا در پژوهشی مشترک روش جدید برای افزایش عملکرد بازیکنان فوتبال را معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پژوهش محققان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری و محقق دانشگاه مرداک استرالیا که در ژورنال معتبر Journal of Strength and Conditioning Research منتشر شده است، روش جدید تمرینی برای افزایش عملکرد بازیکنان فوتبال معرفی شد.

این پژوهش توسط مجتبی کیانی گل، دانشجوی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری و راهنمایی دکتر سید علیرضا حسینی کاخک و مشاوره دکتر امیرحسین حقیقی و با همکاری محقق برجسته دانشگاه مرداک استرالیا صورت گرفت.

نتایج حاصل از این پژوهش در مقاله ای با عنوان Performing Soccer-Specific Training With Blood Flow Restriction Enhances Physical Capacities in Youth Soccer Playersکه مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش T مجتبی کیانی گل است در ژورنال معتبر Journal of Strength and Conditioning Research در ژولای 2020 به چاپ رسید.

در انجام این پروژه و نگارش مقاله، Dr Brendan Scott محقق برجسته دانشگاه مرداک استرالیا که دارای تالیفات و مقالات متعددی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش جدید برای افزایش عملکرد بازیکنان فوتبال به همت پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری معرفی شد

روش جدید برای افزایش عملکرد بازیکنان فوتبال به همت پژوهشگران دانشگاه حکیم سبزواری معرفی شد