مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-07پزشكي

تماس های درون خانوادگی 53 درصد علت ابتلا به کرونا در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان بر رعایت پروتکل ها توسط مردم برای کاهش ابتلا به کرونا در استان تأکید کرد و گفت: متأسفانه تماس های درون خانوادگی به عنوان 53 درصد علت ابتلا به کرونا به یک مشکل اساسی تبدیل شده است که خانواده ها باید رعایت کنند.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان بر رعایت پروتکل ها توسط مردم برای کاهش ابتلا به کرونا در استان تأکید کرد و گفت: متأسفانه تماس های درون خانوادگی به عنوان 53 درصد علت ابتلا به کرونا به یک مشکل اساسی تبدیل شده است که خانواده ها باید رعایت کنند.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه 17 آبان ماه در جلسه ستاد استانی کرونا، با اشاره به اینکه شرایط استان قرمز بوده و رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی مورد تأکید است، بیان کرد: هم اکنون 1100 بیمار در بیمارستان های استان همدان به علت بیماری کرونا بستری هستند که این نشانه حجم بالای بیماری کرونا در استان است.

حیدری مقدم مطرح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در استان همدان از 54 به 70 درصد رسیده اما متأسفانه با وجود این رعایت، آمارها روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه ابتلای کارمندان به ادارات در استان افزایش پیدا کرده است و باید مراقبت بیشتری صورت گیرد، گفت: تجمعات در سطح شهر همدان باید کاهش پیدا کند و به حداقل برسد تا از این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس های درون خانوادگی 53 درصد علت ابتلا به کرونا در همدان

تماس های درون خانوادگی 53 درصد علت ابتلا به کرونا در همدان