مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-07پزشكي

تولید روزانه بیش از 350 کیلوگرم پسماند عفونی در شهرقدس


سرپرست بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با اشاره به فعالیت 247 مطب و درمانگاه و تولید روزانه بیش از 350 کیلوگرم پسماند عفونی، گفت: این پسماندها توسط شرکت پیمانکار با مجوز بهداشتی جمع آوری شده و تمام پزشکان موظف به انعقاد قرارداد با این شرکت برای .

- نوشین پرویزی سرپرست بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس ضمن اشاره به فعالیت بیش از 200 واحد خدماتی درمانی در سطح شهر اظهار کرد: در شهرستان قدس 247 مطب و درمانگاه وجود دارد که روزانه حدود 350 تا 400 کیلوگرم پسماند عفونی تولید می کنند.

وی گفت: پسماندهای عفونی سه شهرستان قدس، شهریار و ملارد توسط شرکت پیمانکار با مجوز بهداشتی و زیر نظر نظام پزشکی توسط ماشین های مخصوص، مسقف، مجهز به سیستم سرمایشی جمع آوری و به ایستگاه میانه ای که زیر نظر خدمات شهری قدس است بارگیری و به سایت اخترآباد منتقل می شود و تمام پزشکان در غرب تهران موظف به انعقاد قرارداد با این شرکت هستند.

سرپرست بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس در ارتباط با اینکه قیمت قرارداد بسته شده با این شرکت بالا است، افزود: انهدام زباله های عفونی نیازمند به بی خطرسازی است و تهیه این تجهیزات هزینه های بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از 350 کیلوگرم پسماند عفونی در شهرقدس

تولید روزانه بیش از 350 کیلوگرم پسماند عفونی در شهرقدس