مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-07سياسي

موافقت ملی با تبدیل شدن محوطه تاریخی ریوی به پایگاه میراث فرهنگی


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در جلسه شورای تخصصی پایگاه ها، با ایجاد و راه اندازی پایگاه ملی میراث فرهنگی در محوطه تاریخی ریوی در شهرستان مانه و سملقان موافقت شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در جلسه شورای تخصصی پایگاه ها، با ایجاد و راه اندازی پایگاه ملی میراث فرهنگی در محوطه تاریخی ریوی در شهرستان مانه و سملقان موافقت شد.

حبیب یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: خراسان شمالی از جمله استان های متقاضی ایجاد پایگاه ملی میراث فرهنگی بود که در جلسه اخیر شورای تخصصی پایگاه ها، طرح توجیهی خود را برای محوطه تاریخی ریوی مانه و سملقان ارائه کرد.

وی افزود: در این طرح به ارزش های برجسته اثر تاکید و مباحث مربوط به وضعیت حفاظتی، امکانات و تجهیزات موجود و نیازهای پیش رو، لزوم ایجاد مدیریت یکپارچه و توسعه امکانات زیرساختی مطرح شد.

یزدان پناه ادامه داد: خوشبختانه با موافقت ملی در خصوص تبدیل محوطه تاریخی ریوی به پایگاه میراث فرهنگی و استقرار دائم در این پایگاه و اختصاص اعتبارات مناسب به زودی این منطقه ظرفیت مناسبی برای حضور گردشگران داخلی و خارجی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ملی با تبدیل شدن محوطه تاریخی ریوی به پایگاه میراث فرهنگی

موافقت ملی با تبدیل شدن محوطه تاریخی ریوی به پایگاه میراث فرهنگی