مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-07اقتصادي

قصه «سنگستان» فراموش شده


روستاها به عنوان مراکز اصلی تولید، قلب تپنده توسعه اقتصادی هر کشوری محسوب می شوند و یکی از مؤلفه ها و اهرم های قدرتمند و تأثیرگذار در تسریع و تسهیل روند توسعه اقتصادی کشور هستند.

- ایسنا/همدان روستاها به عنوان مراکز اصلی تولید، قلب تپنده توسعه اقتصادی هر کشوری محسوب می شوند و یکی از مؤلفه ها و اهرم های قدرتمند و تأثیرگذار در تسریع و تسهیل روند توسعه اقتصادی کشور هستند.

  برنامه ریزی های توسعه براساس تأکید بر تقویت روستاها بر این پایه است که با تقویت روستاها می توان توسعه را به سایر قسمت های منطقه تزریق و به نوعی توازن و تعادل را در سطح آن ایجاد کرد.

امروزه اما بسیاری از قلب های تپنده توسعه اقتصادی کشور با مسائل و مشکلات فراوانی دست به گریبان هستند که در برخی از موارد زندگی روزمره شان را مختل کرده و روستانشینان را به چالش کشیده است.

سنگستان یکی از روستاهای سرسبز و خوش آب و هوای همدان است، اگر از همدان به سمت شرق و جاده همدان به ملایر حرکت و در دو راهی سد اکباتان مسیر سد را انتخاب کنیم به این روستا می رسیم.

روستا در 4 کیلومتری شهر همدان قرار گرفته و می گویند قدمتی 500 ساله دارد، اهالی به زبان فارسی با لهجه بومی صحبت می کنند، سرسبزی باغ ها و دشت های سنگستان هر گردشگر و طبیعت دوستی را ساعت ها مجذوب کرده و در خود غرق می کند، برای شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه «سنگستان» فراموش شده

قصه «سنگستان» فراموش شده