مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-07سياسي

پناهیان فردا در دانشگاه امام صادق(ع) از روضه خانگی می گوید


اولین گردهمایی مبلّغان و مداحان طرح سدره (کمک به برپایی روضه های خانگی)، شامگاه فردا یکشنبه 18 آبان ماه در دانشگاه امام صادق علیه السّلام برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارسٰ، اولین گردهمایی مبلّغان و مداحان طرح سدره (کمک به برپایی روضه های خانگی)، شامگاه فردا یکشنبه 18 آبان ماه در دانشگاه امام صادق علیه السّلام برگزار می شود.

این طرح با هدف ترویج هرچه بیشتر سنّت حسنه برپایی روضه های خانگی ساده و در پی تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه هیأت های مذهبی به مسأله خانواده در دیدار با مداحان در سال های گذشته، به همت هیأت میثاق با شهداء از فاطمیه سال 98 راه اندازی شد و تاکنون توفیق برگزاری مجالس متعدّدی در سطح شهر تهران را داشته است.

در این برنامه که با حضور طلّاب و مداحان فعال در این طرح برگزار خواهد شد، به ارزیابی عملکرد طرح سدره پرداخته شده و در ادامه، حجت الاسلام علیرضا پناهیان به  سخنرانی در زمینه اهمیت روضه های خانگی و آداب برگزاری آن خواهد پرداخت.

این گردهمایی فردا یکشنبه 18 آبان ماه حوالی ساعت 19:30 با حضور مبلغان و مداحان طرح و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام طرح سدره به نشانی @Sedreh_com و صفحات مجازی هیأت میثاق با شهدا پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان فردا در دانشگاه امام صادق(ع) از روضه خانگی می گوید

پناهیان فردا در دانشگاه امام صادق(ع) از روضه خانگی می گوید