مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-07اقتصادي

طرح واکسیناسیون پرندگان بومی در کاشان انجام می شود


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: طرح واکسیناسیون پرندگان بومی در شهرها و روستاهای شهرستان با هدف پیشگیری از بروز بیماری نیوکاسل انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: طرح واکسیناسیون پرندگان بومی در شهرها و روستاهای شهرستان با هدف پیشگیری از بروز بیماری نیوکاسل انجام می شود.

عباس شاه میرزایی، اظهار کرد: با توجه به فراوانی تعداد صنایع تولیدی گوشت مرغ و تخم مرغ در شهرستان، کاشان یکی از قطب های تولید این محصولات در سطح استان بوده و پیشگیری از بیماری های ویروسی از جمله نیوکاسل ضروری است.

وی تصریح کرد: عملیات واکسیناسیون مقاوم به گرما به صورت آشامیدنی و رایگان انجام می شود و تاکنون تعداد 35 هزار قطعه از این نوع پرندگان در مقابل بیماری نیوکاسل واکسینه شده اند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، افزود: چنانچه بیماری در سطح پرندگان بومی کنترل شود از انتقال آن به واحدهای صنعتی پرورش پرندگان پیشگیری می شود از این رو در 10 ماه گذشته سه نوبت واکسیناسیون این بیماری با همکاری بسیج سازندگی انجام شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشان، شاه میرزایی گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند همکاری مردم هم زمان با انجام پروتکل های بهداشتی و رعایت موازین بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون پرندگان بومی در کاشان انجام می شود

طرح واکسیناسیون پرندگان بومی در کاشان انجام می شود