مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-07سياسي

برخی جرم ها ناخواسته است/ نقش روحانیون در کاهش جرم و جنایت


امام جمعه موقت تایباد، روحانیت را بازوی دادگستری نامید و گفت: بسیاری از جرم ها ناخواسته است و روحانیون با نفوذ خود در منابر می توانند در کاهش جرم و جنایت با دادگستری همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رضایی منفرد امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب تایباد با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش اداری و قضایی این شهرستان گفت: بر اساس قانون باید 17 نفر همکار قضایی داشته باشیم در صورتی که الان 8 نفر نیرو داریم و کمبود نیرو در این شهرستان احساس می شود.

وی افزود: در سال جاری مواد مخدر با 12، طلاق با 9، سرقت با 7، نزاع دسته جمعی با 5 و تصادفات با 4 درصد بیشترین میزان ورودی به دادگستری شهرستان تایباد را داشته است.

فرماندار شهرستان تایباد نیز در این جلسه بیان کرد: شهرستان مرزی تایباد با حجم تبادلات تجاری و مسافری، هم یک شهرستان اقتصادی است و هم یکی از شهرستان های امنیتی لذا در خط مقدم امنیت و اقتصاد قرار دارد و خوشبختانه در هر دو حوزه دستگاه قضایی همکاری بسیار خوبی با دستگاه اجرایی داشت.

محسن سیاح تصریح کرد: در حوزه اقتصادی، دستگاه قضا در راستای سیاست های کلان اقتصادی کشور مشارکت خوبی داشت و برخی واحدهای تولیدی با همکاری این دستگاه فعالیت خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جرم ها ناخواسته است/ نقش روحانیون در کاهش جرم و جنایت

برخی جرم ها ناخواسته است/ نقش روحانیون در کاهش جرم و جنایت