مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-07ورزشي

انتقادات واردشده به هیئت فوتبال در خصوص عدم نظارت نادرست است


رییس هیئت فوتبال استان گیلان انتقادات واردشده به هیئت فوتبال در خصوص عدم نظارت و مدیریت را نادرست دانست و گفت: عده ای عدم وجود نظارت و مدیریت بر منابع مالی توسط هیئت فوتبال را مطرح می کنند درحالی که در گیلان هیچ منابع مالی وجود نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا الماسخاله امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فوتبال در استان گیلان وضعیت مناسبی ندارد، اظهار کرد: فوتبال باعث ایجاد نشاط اجتماعی در کشور و گیلان شده و این ورزش ارزشمند در استان وضعیت مناسبی ندارد به همین منظور متولیان ورزش  دنبال راهکار برای بهبود وضعیت فوتبال بوده و برای انجام این کار باید اطلاعات درست در دست باشد.

وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان فوتبالی در استان گیلان گفت: در استان گیلان جوانان بااستعداد بسیار خوبی وجود داشته و برخی از آنان در سطح ملی فعالیت دارند لذا یکی از مشکلات اساسی در فوتبال گیلان نبود منابع مالی کافی است.

رییس هیئت فوتبال استان گیلان زیان ده بودن باشگاه داری در استان را فقط مختص به گیلان ندانست و افزود: باشگاه های فوتبال در ایران و زیان ده بوده و در گیلان به دلیل نبود منابع مالی این مشکل بیشتر است لذا ما در گیلان علیرغم وجود استعداد با کمبود منابع مالی مواجه هستیم، زیرا وضعیت اقتصادی فوتبال در گیلان خوب نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات واردشده به هیئت فوتبال در خصوص عدم نظارت نادرست است

انتقادات واردشده به هیئت فوتبال در خصوص عدم نظارت نادرست است