مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-07اقتصادي

اجرای تصفیه خانه فاضلاب دیواندره با ظرفیت 6340 مترمکعب در شبانه روز


معاون مهندسی و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان کردستان از اجرای تصفیه خانه فاضلاب دیواندره با ظرفیت 6340 مترمکعب در شبانه روز خبر داد.

- جمشید زرین امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با ظرفیت 6340 مترمکعب در شبانه روز در حال اجراست، افزود: پروژه یاد  شده با جمعیت 42 هزار نفری اجرا می شود.

وی عنوان کرد: در جهان کنونی موضوع دفع فاضلاب خانگی به عنوان یکی از شاخص های مهم زیست محیطی مطرح است، به همین دلیل سازمان جهانی بهداشت همواره تأکید می کند که لوله کشی آب شهری هنگامی اهمیت و ارزش اصلی خود را خواهد داشت که در کنار آن شبکه جمع آوری، انتقال و تصفیه بهداشتی فاضلاب نیز وجود داشته باشد.

معاون مهندسی و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان اعلام کرد: در همین راستا ایجاد تصفیه خانه های فاضلاب با سرعت و جدیت بیشتری در دستور کار است و در استان کردستان نیز یکی از این پروژه ها ایجاد تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره است که 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زرین بیان کرد: در طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب دیواندره تاکنون 55 میلیارد ریال هزینه شده و تا تکمیل طرح به 335 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تصفیه خانه فاضلاب دیواندره با ظرفیت 6340 مترمکعب در شبانه روز

اجرای تصفیه خانه فاضلاب دیواندره با ظرفیت 6340 مترمکعب در شبانه روز