مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:002020-11-07اقتصادي

انعقاد قرارداد 10 هزار دلاری فروش محصولات هنرمندان استان مرکزی


قاسم کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اگرچه تحریم ها محدودیتی در روند صادراتی کشور ایجاد کرده است، اما هنرمندان صنایع دستی این استان با ایجاد فروشگاه های دیجیتالی ارزآوری 10 هزار دلاری محصولات صنایع دستی را برای استان به ارمغان آورده اند.

وی افزود: قرارداد 10 هزار دلاری با کشورهای همسایه ازبکستان و پاکستان برای فروش محصولات چرمی و آثار چوبی با هنرمندان صنایع دستی استان بسته شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: با عقد این قرارداد با یک شرکت پاکستانی از این پس محصولات چرمی این استان در کشور پاکستان عرضه خواهد شد و یک ایرانی مقیم ازبکستان نیز با انعقاد قرارداد خرید آثار چوبی و پیکرتراشی صنایع دستی این استان را در کشور ازبکستان ارائه خواهد کرد.

  کاظمی ادامه داد: تحریم ها مانع حضور هنرمندان صنایع دستی یا صادرات در مجامع بین المللی نیست در سال گذشته میزان صادرات صنایع دستی در استان مرکزی بالغ بر 46 هزار و 400 دلار و از طریق چمدانی بوده است.

  وی با تأکید بر اینکه لازم است از روش ها و فناوری های نوین نیز برای بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی بهره بیشتری گرفت، افزود: امروزه دیگر فروش سنتی صنایع دستی پاسخگو نیست و باید از تجارت الکترونیک و بسترهایی مانند شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد 10 هزار دلاری فروش محصولات هنرمندان استان مرکزی

انعقاد قرارداد 10 هزار دلاری فروش محصولات هنرمندان استان مرکزی