مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-07اقتصادي

2300 خانوار مستأجر تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان هستند


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه دو هزار و 300 خانوار مستأجر تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: خیران می توانند با کمک به این خانواده ها بخش از آلام آن ها را کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قوسی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه دو هزار و 300 خانوار مستأجر تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان قرار دارند، ابراز داشت: مردم خیر و نیکوکار استان سمنان می توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد پرداخت کنند تا بخشی از آلام و مشکلات این خانواده ها رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه ماهانه 600 هزار تومان اجاره مسکن به خانوارهای مستأجر تحت حمایت پرداخت می شود، افزود: کمیته امداد استان سمنان ماهیانه به پرداخت اجاره مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمک می کند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه تاکنون 400 میلیون تومان ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است، ابراز داشت: با بهره مندی از کمک خیران برخی از خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد صاحب خانه شدند.

قوسی بابیان اینکه 19 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات این نهاد بهره مند هستند، در ادامه تصریح کرد: وضعیت مسکن این خانواده ها مورد پایش و رصد قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2300 خانوار مستأجر تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان هستند

2300 خانوار مستأجر تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان هستند